Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ska gå och sova nu!

Gick med Carro och solade och gud vad skönt det var! Tror jag lyckades få lite färg.
Började duggregna när vi var klara och skulle gå hem. Satte mig på mopeden och åkte till Sarah på en gång. När jag kom dit så började det spöregna och åska!
Blev påhoppad av kusin Tilde när jag kom dit och hon skulle busa och ha sig. Skrattade åt henne när hon skulle visa upp sina fina cirkuskonster. Så härlig den där ungen ;)
Färgade Sarahs hår medan vi tittade på fångarna på fortet. Fick en kvällsmacka och varm oboy sedan. Tittade på time out och sedan åkte jag hem.
Det var riktigt kallt att åka moped hem. Inte har jag någon jacka heller så jag skulle behöva införskaffa mig en!
Pappa var taskig mot mig när jag kom hem. Skulle ställa i mopeden i garaget, då kommer han och rycker upp dörren så jag blir livrädd och skriker. Han bara skrattar och gå in igen. Så elakt för jag blev livrädd ;o

Sitter här och gäspar för fullt så det är läge för mig att sova nu. God natt :)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sandra

Igår kväll kikade jag på sex and the city.

Vad händer idag då?

Kram

2010-08-26 @ 14:14:35
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Katrin

sv; Ja verkligen, lugna helger brukar oftast bli min grej också, speciellt på skolveckorna för då orkar man verkligen inte göra nåt annat;D

Vad tur du har som har mörka ögonbryn naturligt, själv håller jag alltid på och fyller i dem men man vill ju helst slippa det!:) Hoppas färgen blir rätt bara, så man inte kommer med kolsvarta haha;)



åh vet vad du menar när det är kallt att köra moppe, jag bor utanför stan så det blir rätt ofta jag kör och nu är det nästan så man vill ta på sig vinterjackan! Sjukt ju att värmen försvinner så fort!

2010-08-26 @ 19:34:43
URL: http://kattty.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

SV; Tack så jättemycket!! :D

2010-08-26 @ 22:02:24
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback