Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Regn, regn och mera regn!

Spöregnade när jag vaknade i morse. Inte slutade det heller på hela morgonen och jag hade ingen lust att åka moped till skolan. Som tur var så var pappa kvar hemma och skulle precis åka när jag var klar. Fick skjuts av honom till skolan!
Dagen har varit riktigt seg idag. Började med mitt favoritämne historia........ I slutet av lektionen fick vi redovisa för hela klassen det vi gjort. Hur snällt är det på en skala när det var tredje lektionen vi hade med henne? Hemska lärare...
Vår företagsekonomilärare är inte lite förvirrad. Går inte så bra för honom att lära sig våra namn i klassen. Han kallade alla tjejer i klassen för Erika idag och sa inte rätt namn till någon. Rätt roande faktiskt! ;)

Regnet verkligen öste ner när jag slutade idag. Var som om hela himlen öppnade sig!
Är inte långt alls till mamma från skolan men jag ringde faktiskt och bad henne hämta mig. Sprang ut från skolan till bilen och ändå hann jag bli pissblöt.
När vi kom hem till mamma så slutade det såklart att regna!
Fick mat där, nybakt bröd och nybakade bullar, mums!

Åkte med pappa hem när han slutade. La mig på soffan och halvsov. Var riktigt seg och hade ingen lust att åka till stallet. Motvilligt åkte jag dit vid fem men jag hde ingen ork alls. Trots att det slutat regna så orkade jag inte rida så hon fick vila idag. Länge sedan hon gjorde det någon av dagarna jag har henne. Men skönt för mig.
Duschade när jag kom hem och åt lite sedan har jag tittat på fångarna på fortet. Lika spännande idag som igår och rätt lag vann ;)


Regnbågen jag såg i stallet idag! :)

Kommentarer
Postat av: Kasia

Vinnaren i tävlingen är nu utsedd! Var det du som vann? Kika in i bloggen och kolla! :)

2010-08-25 @ 14:07:22
URL: http://kasia.webblogg.se/
Postat av: Katrin

sv; Ja det är helt galet! Tur att jag inte är ensam;) du är inte ensam om att det regnar sönder heller, här har det varit som en dusch från himlen hela dagen, fötutom ute vid havet då som tur var:)

hur är det annars då?=) lät inte fel med nybakta bullar hihi:D

2010-08-25 @ 18:01:31
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback