Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kalas!

Känns som om jag inte har gjort något annat än att fikat idag! Åkte till morbror först för att fira honom. Riktigt snyggt dom hade byggt om verandan. Dock var det ett år sedan sa dom, så jag har alltså inte varit hem till dom på ett år ;o Fy skäms på mig!
När vi varit där ett tag var det bara att åka till farmor och fika. Det är inte lite fika man får där heller. Var redan mätt när jag kom dit men åt ändå. Fick rätt ont i magen efteråt men fika det är gott det!
Har inte gjort så mycket redan jag kom hem. Har suttit här hela tiden!
Fick nyss grillad kyckling och det satt fint i magen då jag bara ätit fika idag :p
Nu sitter jag och väntar på min kärleksflicka Linnéa! Hon sa att hon bara skulle köpa godis och sedan komma hit så jag hoppas jag får smaka, annars! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback