Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I glada Hudik

Idag började vi våran resa uppåt i landet. Gick upp vid tio idag. Duschade, packade, fixade mig och så. Vi kom inte iväg förrän vid två tror jag. Åkte inte länge innan vi stannade på statoil och fick något att äta. Körde till Gävle och hälsade på Per innan vi drog vidare till Hudiksvall. Fick fika direkt när vi kom hit. Lekte lite med ungarna och hunden låg och skällde hela tiden. Blev trött på honom och tog med honom på en liten promenad. Men inte slutade han skälla för det. När pappa började spruta vatten på honom blev det tyst, skönt! Nu har vi nyss ätit grillat och det var jättegott. Lite senare blir det nog kladdkaka tror jag, smaskens! I morgon fortsätter vi uppåt i landet. Tror vi åker till Piteå och sover där en natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback