Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

God natt!

Blir ett snabbt inlägg innan jag går och sover.
Idag gick vi enligt schemat i skolan och jag kan säga att jag redan är trött på historia. Det ska vi ha tre gånger i veckan också. Kill me. Slutade halv tolv idag vilket var otroligt skönt! Åkte hem, lagade mat och slappade lite innan jag åkte till stallet och red Tösen. Hon var en riktigt bitch idag och jag stod och skrek åt henne i stallet men inte hjälpte det. När jag red var hon mer vild än tam...
När jag var klar där så var det bara att åka hem, packa lite saker och åka till nästa stall. Hjälpte Olivia att fixa iordning Akilles till i morgon. Fast jag hade helst gjort iordning min polle :(
Jag är redan nervös inför morgondagen. Mina nerver kommer inte hålla och jag kommer typ sitta och skaka innan jag ska in på banan. Usch och fy. Hoppas Akilles är på bra humör och att han är snäll och hjälper mig lite. För det kan behövas i morgon kan jag säga. Tur att jag har Olivia som coach. Hon kommer stå och skrika på mig och det är bäst det! Håller alla mina fingrar för att det går bra i morgon. Det tycker jag ni också ska göra!

Måste verkligen sova nu om jag ska orka med morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback