Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Första skoldagen avklarad!

Då var första dagen i nya skolan över. Gick upp nio för att jag skulle träffa Elinor i stan och göra henne sällskap tills vi skulle samlas i skolan. Såg att hon hade skickat sms halv nio om att hon var påväg in till stan då.
Var bara att gå upp och fixa sig lite snabbt. Mötte henne vid skolan och vi gick för att äta frukost på stan. Satt på fiket, pratade och hade det trevligt tills massa getingar kom och vi bestämde oss för att gå. Gick till Bokia och köpte block att ha i skolan. Kikade på lite kläder sedan gick vi till skolan. Var då mer än två timmar kvar tills vi skulle samlas. Fast vi hade inge bättre för oss så vi kunde lika gärna vara i skolan. Satt och pratade med lite trevligt folk. Tyckte tiden gick segt men tillslut var klockan kvart över ett och vi fick gå in i aulan.
Rektorn pratade lite och några elever spelade några låtar.
Tyckte att våran klassföreståndare verkade bra! Klassen samlades i ett klassrum och vi fick lite information sedan fick vi sluta för dagen.
I morgon har vi lektioner enligt schemat. Historia, engelska och företagsekonomi. Det blir nog bra det. Slutar 11.50, hur skönt som helst!

Känns konstigt att få gå med massa nya människor nu och inte 9e. Är så tomt på något vis. Men den jag saknade absolut mest idag var min tokfia Jessica. Ingen som kom och hoppade på mig idag och fnittrade i mitt öra. Irriterade mig så jag fick utbrott. Ingen Jessica helt enkelt...
I miss u!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vinnaren av dagens blogg är utsedd, kolla om det blev du! :)

2010-08-19 @ 19:10:11
URL: http://ceciliav.com
Postat av: aww

haha okej:D

2010-08-19 @ 22:32:51
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: je

ååh gumman, saknar dig i klassrummet. Just nu känner jag typ ingen i klassen... de gillar jag inte :/

2010-08-21 @ 15:12:23
URL: http://www.twicethesize.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback