Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dag med Olivia!

Vaknade upp hemma hos Sarah i morse. Tilde härjade lite med mig på morgonen! Man kan ju inte annat än att älska den där ungen :)
Precis när vi skulle åka hem till mig så hörde Olivia av sig och sa att hon var redo för att åka in till mig. Vilken tur att jag var på väg hem då. Lite senare ringer hon mig och säger att mopeden har pajat efter vägen. Stackaren! Men hon gick hjälp och kom tillslut hem till mig :p
Satt och väntade på att sega Sarah skulle komma och hämta oss så vi fick åka till Borlänge. Efter en stund så kom hon och vi kunde åka. Hon var hungrig så vi åkte till Max och åt först. Sedan blev det aubiose. Jag skulle ha nya vita ridbyxor och det hittade jag också! Var påväg att köpa likadana som jag har nu när jag var tvungen att välja mellan två par. Men det blev dom andra för dom verkade bättre! Har ju blivit massor av hål i mina som jag har nu så jag hoppas dom nya håller bättre! Får inviga dom nästa helg :D
Sarah köpte nya sporrar till mig också eftersom jag tappat bort mina! Fick dom som tack för att hjälp med Tilde. Det var snällt :) Pricken över iet var att det var en diamant på sporremmen, haha ;)

Strax före sju åkte jag och Olivia till ridskolan för jag skulle rida. Hade inte ridit på 10 dagar innan jag red idag. Känner att jag kommer få träningsvärk i morgon! Tim gick bättre än vad han brukar göra så det var skoj!
Ska infinna mig i stallet nio i morgon för att rida honom igen. Olivia och Felicia blir också med då. Inte en tråkig ridtur med Olivia så det blir nog skoj. Vid elva blir det banbygge inför helgens meeting på gräsbanan! Kommer nog vara helt slut efteråt men då ska jag och rida Tösen. Kräftskiva efter det hos Linn. Morgondagen kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback