Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vaniljglass med varma hallon!

Vilken värdelös dag det blev idag! Men skönt att inte göra något speciellt ibland. Slapp laga mat också för pappa åkte och köpte pizza. Det var länge sedan och gott var det! Fick inte äta nå mer när jag fick påskmust på min tallrik av brorsan. Tack så mycket, haha. Så går det när han är sur :D Han är så söt då, hih.
Åt nyss glass med varma hallon och det var underbart gott! Länge sedan man åt det! Nu sitter jag och snackar med Sandra som är lika trevligt som alltid. Spelade nyss sten, sax, påse. Eftersom jag är så grym så vann jag :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha söt du är gumman :D <3

2010-04-11 @ 18:04:36
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback