Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vackert väder!

Mums, här sitter jag och äter vaniljglass med varma hallon idag igen! Bara för gott!
Dagen har spenderats med Elinor. Jag lekte lite modell och hon var fotograf! Perfekt när det var så härligt väder också. Man blir så glad när solen lyser och det nästan inte är ett moln på himlen. Fina bilder blev det. Klättrade i träd och gjorde massa andra trevliga saker. Dagen har med andra ord varit lyckad.
Så skönt att mopeden är hemma så man kan åka när man vill och hur som helst. Satt och sjöng för fullt på väg hem. Tråkigt att åka i 20 min helt tyst ju! Bra att man kan roa sig själv ;) Bilderna kommer iaf någon dag i veckan så ni får se!
Kul att jag inte har gjort klart son också! Måste sätta mig och göra klart den nu. Fast med musik på hög volym så går det nog bra. Skönt att ha det gjort!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback