Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Usch :O

http://www.dt.se/brottsplats/article635715.ece
Vad äckligt! Händer alltid något här i vår lilla håla!

Mamma kom iaf för någon timme sen med hostmedicin och mina klänningar. Den ena som var rosa kunde jag ha, men tyckte den var lite pösig vid magen. Den andra kunde jag också ha men det såg ut som jag var hur tjock som helst och hade gigantiskt rumpa i den! Enda bra med den var att den satt bra över brösten. Så den åker tillbaka. Synd när det var så fin! Ska skicka tillbaka den andra också och beställa en mindre storlek. Hoppas jag kan ha den då och att den inte är så pösig över magen.
Jag sitter fortfarande och hostar som en galning och inte blir det bättre för att jag sjunger heller. Kanske får skylla mig själv då! Ska till skolan i morgon hur jag än mår. Så är det bara! Ska nog ta något att äta nu för magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback