Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tjejkvällar!

Har inte suttit vid datorn på två dagar! Därför jag inte har skrivit något här. Men nu har jag tid så jag tänkte väl skriva vad som har hänt under dom två dagarna!
I söndags var det tävling i Falun. Eftersom Tösen var halt så kunde jag inte vara med och tävla! Åkte med Linn upp och tittade istället. Var ingen vidare bra dag för vårat lag! Dommaren var snål med poängen också! Tror att vi kom sist. Men inte deppar vi sönder för det. Bara att ladda om till nästa omgång och då ska jag också vara med!
Tävligen tog lång tid och vid halv sju tror jag att vi var hemma! Då var det bara att åka hem, duscha, fixa sig och åka tillbaka till Linn. Där fick man kyckling och klyftpotatis, mums! Tittade på wipeout och ballar av stål när vi ätit klart. Gick och la oss halv tre. Klämde ner oss 4 st i en dubbelsäng. Olivia låg redan och sov så fick putta bort henne så gott det gick! Hon ringde och väckte mig tjugo över nio och sa att vi skulle rida då! När jag börjat gå till stallet så fick jag sms att vi skulle vänta med att rida. Eftersom jag börjat gå så gick jag till stallet ändå och väntade där. Vi flummade runt och hade allsång i stallet :D Eftersom flickorna skulle komma till mig så fick jag lov att rida själv i ridhuset! Tim var pigg som bara den och ville springa, men på slutet så blev han lugnare! Åkte hem och bytte om innan vi hämtade Linnéa och handlade! Duschade en snabbis när vi kom hem och sen började vi med att rensa kyckligen. Vi var grymma på det. Men vi är grymma på allt vi gör :D Efter fyra började bästa flickorna komma! Vi satte oss och åt vitlöksbröd med tzatsiki först. Sen blev det klyftpotatis, kyckling och coleslaw. Gott var det och alla åt hur mycket som helst :P Sen blev det gino till efterrätt! Jag och Linnéa stod för maten och vi är dom bästa kockarna ever! Magen höll på att spricka när vi ätit klart! Men då var det bara att sätta sig i bilen och åka till bion! Eftersom alla var mäta så ville vi inte ha något att äta på. Vi såg Valentine's day och vi skrattade ganska så mycket. Bra film var det! Gick på stan en sväng innan pappa kom och hämtade oss. Jessica hade så ont i magen så hon åkte hem :(
Fixade iordning gäststugan och sen tittade vi på "I know who killed me". Haha. Tjejerna tyckte att den var äcklig. Jag hade sett den förut så jag visste vad som skulle hända. Men dom fattade inte heller filmen :P Sen tittade vi på "Pretty woman". Eller jag hann inte se någon av den för jag somnade innan den ens hade börjat. Tillslut sov alla utan att ha sett klart filmen! Rätt varmt, men mysigt att sova alla 4 i en bäddsoffa! Vaknade halv tio och när alla var vakna så bestämde vi oss för att titta på filmen igen. Så det gjorde vi. Men jag och Emelie var så trötta så vi sov emellanåt! Vid halv ett hade alla flickorna åkt hem och jag var ensam hemma igen :(
Nu sitter jag här och håller på att hungrar ihjäl så jag ska gå och laga mat nu.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback