Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Sunday.

Då var helgen slut och skola i morgon. Usch vad helgerna går snabbt! Tycker inte om söndagar för man går bara och tänker "i morgon är det skola igen...". Inte gör man något vettigt heller.
Linnéa åkte hem vid tio i morse tror jag. Hade dampat på hunden ett bra tag då, så jag kunde lika gärna gå upp då. Gav hunden mat, sen satte vi oss och tittade på nå tecknat på tv som var mysko. Rätt kul var det iaf :p Fortsatte titta på tv när hon åkt hem. Somnade gjorde jag också! Gjorde frukost/lunch när jag vaknat och började städa undan lite grann. Inte gjort någonting speciellt idag. Satte mig och spelade lite gitarr på kvällen också. Gick väl ganska bra men har för långa naglar just nu! Hoppas jag tappar dom snart så jag kan börja spela ordentligt :p
Ska nog lägga mig i sängen snart tror jag. Ladda för i morgon. Wiho, eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback