Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Smurfar!

Vet egentligen inte varför jag sitter här just nu. Egentligen borde jag ligga i sängen och sova nu! Ska ju upp tidigt och följa med Olivia på tävling, så jag skulle behöva sömn. Blev ju tidigt i morse också. Var ju påskhoppning idag, jag och Olivia va utklädda till smurfar. Lätt snygga vi var. Bilder kommer sen ;) Var iaf felfri i 90 cm och min bebis var lika bäst som alltid! När hoppningen var klar så red jag dressyr på Tösen i ridhuset. Hann inte tvätta bort det blåa i ansiktet så jag fick se ut som en smurf då också, haha. Gick väl bra att rida fram själv men blev en total katastrof när jag red programmet för Marie. Hon hade bråttom och gjorde så jag blev stressad. Allting blev bara pannkaka men gick mycket bättre när Marie gick och jag red för Anna. Bara galoppen hon blir stark och springig i. Men bara att träna mer!
Åt mat när jag kom hem, men potatisen var så himla salt så jag kunde inte äta mycket! Hoppade in i duschen och duschade av mig det blåa. Tog ett tag innan allt var borta, men tillslut gick det bort. La mig på soffan och läste bok, men tillslut somnade jag. Vaknade vid sex och då fortsatte jag läsa. Linnéa ringde mig vid sju och hade tråkigt. Så vid åtta kom hon hem till mig :D Tittade på talang och skrattade som bara den! När det var slut ville jag se på New Moon och det gjorde vi. Men blev lite besviken för att det var inte alls så som det står i boken. Men filmen var väl helt okej ändå! Linnéa stackaren cyklade hem själv i mörkret när filmen var klar. Men hon kom hem levande iaf, tur det ;) Trevlig dag måste jag säga.
I morgon blir det som sagt att följa med Olivia på tävling. När vi kommer hem därifrån så ska jag rida Tim! Skojsigt. Men nu måste jag verkligen sova om jag ska vara levande i morgon. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback