Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Rolig kurs!

Skulle sova länge i morse hade jag tänkt. Men vaknade av att jag fick sms och kunde inte somna om. Lika bra att gå upp då! Satt och tittade på tv ett tag innan jag insåg att klockan var rätt mycket! Åt en pizza till frukost! Nyttigt jag vet ;p Klädde på mig och så småning om kom Olivia och hämtade mig på mopeden! Årets första mopedtur och det var helt underbart!
Var bara fem stycken på kursen men det var kul! Roligast var när vi skulle säga alla kroppsdelar på hästen. Jag och Olivia är ju så bra på det... Haha, mycket skratt blev det!
Åkte med Olivia till granngården där mamma väntade på mig. Åkte med mamma ut till mormor för att gratta henne då hon fyller år idag! Hon blev så glad så när jag kom och hälsade på. Det händer ju inte så ofta!
Blev glad när jag kom hem och såg att min kära moped stod på gården :D Kanske ska ta mig en tur i morgon ;)
Somnade på soffan när jag skulle titta på tv när jag kommit hem. Då kommer Jens och tar kort på mig. Fast jag tog bort dom när han var på toa! Han ska inte ha nå fula sovbilder på mig :p
Nu sitter jag här och håller på att dör av tråkighet! Ingen aning om vad jag ska hitta på, sova vill jag inte göra än. Vet inte vad jag ska hitta på i morgon heller. På kvällen åker jag till Elinor på "filmkväll". Haha, det blir då allt annat än filmkväll ;D Hihi, blir nog skoj :D
Ska nog ta något att äta nu sen hitta på något kul att göra, om det går! Puss :*


Bilder från tjejkvällen på bion ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback