Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Provmiddag

Tog mig till skolan idag och jag mår bra nu. Bara lite snorig och har hosta så jag blir galen. Trodde jag skulle avlida på första lektionen idag. Jag satt och hostade, hostade, hostade och hostade och det blev inte bättre. Fick lov att gå ut ur klassrummet och sätta mig där. Hostade fortafarande lika mycket och var nära på att gå hem. Men jag tänkte att jag måste vara kvar till hkn. Det var jag och sen gick min hosta över, inte helt men det blev iaf bättre. Provmiddag stod på schemat på hemkunskapen! Jag och Linnéa skulle göra panerad fisk, potatis, remouladsås och gino till efterrätt! Allt gick som på dans och det blev verkligen superbra! Vi lyckades med allt och det smakade bra. Vi är verkligen grymma på allt vi gör, det blir alltid bra! Vår lärare skrev super bra i sitt protokoll så jag hoppas verkligen på ett mvg. Eller rättare sagt vi SKA ha ett mvg. För om den där tanten sänker mig så blir jag riktigt arg! Men får hoppas på det bästa.
Ingenting annat vettigt har hänt i skolan. Gick till mamma efter skolan, åt mat där och pratade lite. Satte mig vid datorn där en sväng och sedan kom Malin förbi. Tyckte väldigt synd om henne. Hon hade skurit sig i fingret idag så hon hade fått åkt till akuten och plåstra om det. Kan inte ha varit skönt det! Vi bestämde oss för att köpa glass för att tröstäta. Köpte en glass till Sarah också så vi kunde överraska henne och hälsa på. Hon blev så glad så när vi kom. Tilde med för att hon också fick äta glass såhär på kvällen. Kunde ju inte låta bli att busa med henne heller. Hon är ju för go min kusin!
Nu ska jag gå ner och laga någon mat åt mig och sen ska jag nog spela lite gitarr tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback