Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag

Tycker inte om att vovven sover på mitt rum om nätterna. Jag blir tokig på honom! Så fort man vänder på sig kommer han och slickar mig i anisktet och tycker vi ska gå upp.. Klockan tio i morse fick jag nog och släppte ut honom och gav honom mat. Han fick stanna kvar nere och jag gick upp och la mig i sängen igen. Somnade om och sov till kvart i två. Då gick jag upp och duschade. Åt frukost och satte mig här. Började fundera på vad jag skulle hitta på idag. Då ringer mamma och tycker jag ska komma till henne en sväng. Så det ska jag väl göra om ett tag. Ska bara fixa håret och gå en liten promenad med hunden. Hoppas att Linnéa sover här i natt, Får se hur det blir :)

Ett stort grattis till Cicci som fyller 18 idag! HURRA :D<3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack så mycket :D <3

2010-04-17 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback