Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hos Elinor!

Dagen ha varit totalt värdelös! Har inte gjort någonting idag. Vaknade av sms idag igen och kunde inte somna om. Klockan var halv tolv då, så var lika bra att gå upp då. Åt frukost och tittade på tv. Tog en dusch lite senare och sen var klockan fyra utan att jag hade gjort något alls. Lagade lite mat då. Sen satte jag mig vid datorn och åt godis! Blev besviken när alla goda godisar tog slut :( Skickade sms till Elinor och frågade vad hon gjorde. Hon hade glömt bort mig haha. Packade lite saker och åkte till henne. Nu sitter jag här och skriver och hon läser tidning! Ska väl vara social med henne innan vi går på "filmkväll" ! Puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad driker ni då???

2010-04-11 @ 18:15:11
Postat av: maria

vad driker ni då???

2010-04-11 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback