Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hemma från skolan

Här sitter jag och äter glass och spelar musik på hög nivå! Mådde inte alls bra när jag vaknade i morse. Skickade ett sms till pappa att jag skulle stanna hemma, vände på mig och somnade om. Mådde lite bättre när jag vaknade vid elva och gick upp. Åt lite frukost och la på en ansiktsmask i ansiktet. Sen blev det ett varmt bad! Hur skönt som helst men blev ännu snorigare, haha. Satt mig och tittade på någon svensk film på tvn när jag klivit upp. Den var faktiskt helt okej. Hoppas mamma kommer hit med hostmedicin snart. Håller på att bli galen på min hosta. Spelar ingen roll hur mycket jag hostar för det blir aldrig bättre! Hoppas mina klänningar från nelly har kommit också.
Jag tänker då gå till skolan i morgon, hur jag än mår. Vi har provmiddag och det får jag ju inte missa. Men tror inte jag mår sämre än jag gör nu och nu mår jag ganska bra ;)

ǝɯ ɥʇıʍ ƃuoןǝq noʎ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback