Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Halvt död...

Det är så jag känner mig just nu. Jag kan knappt andas, jag hostar som en galning och när jag gör det så håller jag på att hosta upp hela magen eller spy :O Känns som jag har en sten på typ 10 kilo i huvudet också! Pronaxen hjälper inte heller... Ena positiva är att jag inte har ont i halsen idag.
Lagomt rädd jag blev igår när jag skulle gå och lägga mig. Det var mörkt så jag såg inte så mycket, mer än att det var något på huvudkudden. Trodde det var något skräp så jag skulle ta bort det. Jag tog på det och ryckte bort handen igen. Då såg jag att det ver en geting :O Snacka om att jag blev rädd. Var tvungen att titta egenom hela sängen innan jag kunde lägga mig sen!
Har fortfarande ont i fingrarna från igår då Malin klämde mina fingrar i dörren. Ont gjorde det kan jag säga och jag är helt öm i fingrarna nu :p
Skönt att Anna tar Ursulla åt mig idag då jag slipper åka till stallet. Har verkligen ingen ork för det idag. Får se om jag ens orkar åka på möte senare idag. Det visar sig väl. Nu ska jag fika :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack gumman :D <3



Krya på dig :*

2010-04-25 @ 18:02:48
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback