Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fredagkväll...

Inte ofta man sitter ensam en fredagkväll och håller på att ruttna bort. Malin åkte hem för en timme sedan och nu är jag ensam igen. Eller har ju hunden hemma också, fast vet inte om man ska räkna honom som sällskap. Oftast tycker jag det är skönt att vara ensam hemma, men inte just nu. Har tråkigt som bara den och vet inte vad jag ska hitta på. Tror jag ska sätta mig och försöka spela lite gitarr och lära mig något nytt. Tur att ingen annan är hemma så ingen behöver lyssna på hur illa det låter.
Egentligen är jag jättetrött så att sova skulle ju inte heller skada.. Men det är inge kul så det får vänta ett tag. Får se vad jag hittar på för något i morgon. Förhoppningsvis kommer Linnéa hit och sover med mig, hoppas!
Saknar min kära pappa så jag tycker han ska komma hem till mig nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback