Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Du gör min dag

Jobbigt att gå upp i morse, men kom upp tillslut. Var ganska kallt att åka moppe även fast det var varmt i solen. Dagen har gått rätt snabbt idag. Helt underbart och träffa kompisarna i skolan!
Linnéa följde med mig hem efter skolan. Vi bakade kladdkaka när vi kom hem. Sen blev vi sugna på att baka bröd så vi gjorde scones! Åt nybakta scones med ost och mjölk. Mumma! Efter det blev det kladdkaka, glass och varma hallon. Tittade lite på tv innan jag körde hem henne igen.
Du gör min dag Linnéa! Du är en ängel och jag kommer alltid stå på din sida. Du är bäst och jag älskar dig! <3



Kommentarer
Postat av: linnéa

älskar dig erika, du är en av mina bästavänner. du gör min dag så mkt bättre<3

2010-04-13 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback