Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Hej :) Ny månad idag då, trevligt! Skola idag då, som vanligt! Lämnade in min moppe på verkstan idag då, får se om det blir bättre då. Hade tydligen punka bak också, en stor skruv i däcket, inte så konstigt att det inte är så lätt att köra, eller var tycker du Linnéa? ;) Skolan var väl helt okej, jobbade ovanligt mycket idag, haha! Läste ut boken med, den var inte så bra. Bara sista sidorna, haha :P Åkte till stallet efter skolan, red en timme med Linnéa. Trevligt som alltid, pallade äpplen också :D Haha, mums! Vi fick håll av dom också, inte bra^^ "-Han kanske är kristen!? ;O -Ah, kanske de. Måste fan fråga, men jag är jude :D" HAHAHAH, våra ridturer är klart bäst! Älskar dig :* Åt mat när jag kom hem och satte mig här^^ Lena ringde också! Frågade om jag ville rida en eller två klasser, och såklart så sa jag två :D Och så blir det, har anmält mig nu ;D Happyface! Hjälpte Mikkiz att fixa allt också vilket tog 40 min xD Haha, men nu är det gjort också iaf, nu är det bara att ladda :D Ska bli så jävla kul! Förhoppningsvis blir det att tävla Tösen nästa helg också, LC:2 den här gången, kul med lite omväxling, har inte tävlat henne sen maj, ska bli kul! Nu ska jag slänga mig i duschen och sen sova lite, vi hörs, puss :*



Såhär bra fantasi har man på bilden :D
Trackback