Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Städning!

Hej :) Nu har jag varit jätteduktig och städat faktiskt! Det var längesen och det behövdes verkligen. Har städat och dammsugit på mitt rum, plockat ihop i hallen och dammsugit där, hängt tvätt och tryckt på diskmaskinen och lite mer saker. Jag är så duktig ibland (y) Nu är det fint och jag är stolt över mig själv, haha :) man hittar ju på saker när man städar, trodde jag tappat bort min ena ridhandske som kostar typ över 300 kronor, men den kom fram tillslut, tur de! Min gaderob är överfull av kläder nu och jag slängde typ halva min gaderob i tvättkorgen, så det är tveksamt om allt får plats sen. Stackars min pappa som måste tvätta allt (A) Sen var det ju plugga också, det skulle jag ju göra. Tror jag gör det om en stund. Har nyss ätit pappas lasagne, det var mums som alltid!
Happyface på att vi kanske ska skaffa en liten vovve :D Min kusin har fått valpar och alla i familjen blev kär i samma hund, så vi kanske ska ha den. En liten schäfer. Hoppas :D



Före!




Min "lilla" klädhög som ska tvättas ;)



Efter! Lite duktig är jag allt! Inte lite skönt jag kommer sova i min nybäddade säng inatt!



Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback