Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndagar suger!

Hallå! Någon mer än jag som tycker att söndagar suger? Finns ingenting att göra, och man tänker hela tiden på att det är skola i morgon och tycker att helgen har gått för fort. Finns ingenting bra med söndagar, usch! Idag sov jag till halv tolv det var skönt. Har inte gjort någonting idag, fick för mig att jag skulle baka så jag gick ner och gjorde en kladdkaka :) Har inte smakat den än, men ska göra det snart. Har jätteont i ryggen idag också, helt stel. Kanske börjar bli gammal, haha! Jag har jättetråkigt och hatar söndagar!
Tittade på resultatet sen igår och kom på 15e plats i LCn av 27 st tror jag :P Är hur nöjd som helst iaf, min bebis är bäst! :* Måste plugga ikväll också, har matteprov i morgon som kommer gå åt skogen, usch! Hatar skolan. Gud vad posetiv jag känner mig idag, inte alls på humör för något idag! Ni får ha det bättre än vad jag har det iaf, puss :*

You always on my mind

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback