Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart helg!

Hallå! :) Veckan börjar lida mot sitt slut vilket innebär helg :D Skolan idag var väl inget speciellt. Klockan gick hur segt som helst. Sov typ på mattelektionen, som vanligt. Vet inte vad jag skrev och fattade inte hur jag tänkt, eller jo jag har tänkt på annat än de jag ska^^ Idrott med Petra, helklass idag. Alla hatar Petra! Blir så irriterad på henne, bästa var ju när killarna kasta bandyboll på henne, trodde jag skulle dö av skratt x)
Åkte hem efter skolan, bytte om, åt och drog och hämtade Linnéa. Brummade med henne till stallet. Red en vända runt vårdcentralen och genom byn och skulle palla äpplen men när vi rider förbi där så kommer hon som bor där ut :( Så det blev inga äpplen :( Hahha, aldrig en tråkig ridtur med dig :* Åkte hem och bytte om när jag var klar. Drog vidare till farmor och slingade håret lite ljusare. Tyckte inte det blev så stor skillnad men :P Fick åka hem i spöregnet! Usch. Blåmärke har jag på knät också -.-' Säkert från min lilla olycka igår.
I morgon blir det skola, stallet och sen åka och fira Malin som fyller år på lördag. Blir grilla med hennes kompisar, kommer bli skoj :D Smaka det mumsiga vi bakade igår med!
Blir att tävla två helger i rad nu, underbart! Längtar som bara den!
Har inte mycket mer att säga, vi hörs. Puss :*

Ingen vill veta var du köpt din tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback