Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onödig dag!

hallå :) Började dagen med att försova mig -.-' Väckarklockan ringde aldrig så jag vaknade fem över åtta av hunden. Var bara att slänga på sig några kläder fixa sig lite snabbt, äta en macka och åka med moppen till verkstan igen. Hämtade den där ifrån igår men när jag åker så är det ju fan ingen skillnad alls, trött jag blir. Pappa skjutsar mig till skolan och jag kommer faktiskt i tid, tur det. Började med no i en timme och tjugo min. Läsa i boken och svara på frågor. Har prov på tisdag, kan ingenting och det är ju bara med än 40 sidor att läsa! Språk efter det, helt världelöst. Satt och räknade sekunderna tills vi skulle sluta, tiden bara segade sig. Åt lite lunch och jag drog hem till Linnéa, sjukling! Var med henne ett tag tills vi gick til sveaparken, då vi hade skoljoggen. Gick 7 varv, 8 var godkänt. haha. Men jag fick faktiskt skavsår eller vad jag ska säga, gjorde ont som fan. Så jag har gått 6.3 km idag, det är duktigt :P Gick upp till pappa efter de, då vi slutat för dagen, skönt! Pappa körde hem mig och vovven. Så har varit med lilla vovven i några timmar nu, lilla djävulen :) Nu kommer Malin hit snart och vi ska åka upp på stanm och fika. Har inte varit med henne ordentligt på länge nu! Ska bli skoj som vanligt. Nu vill vovven ut på en liten promenad så jag ska väl gå med honom innan han blir sur och biter mig, hahha :) Ha det bra, puss :*


Min djävul det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback