Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ny vecka!

Hej :) Måndag idag då, ny vecka. Skolan var lika seg som vanligt! Mikkiz gjorde mig sällskap till skolan idag, trevligt :) Inte hänt något speciellt i skolan idag. Lika segt som vanligt och jag höll på att somna på lektionerna, ovanligt! Stannade kvar på studier sista timmen då jag igentligen inte behövde ha det för jag inte haft något set och pluggat då. Men jag var kvar och väntade på Mikkiz så lika bra att sätta sig och plugga då! Gick inge vidare om jag säger så. Har inte ens läst igenom alla jävla 40 sidor vi har och provet är i morgon. Känns ju som det kommer gå bra...
Ridningen idag gick super! Hade min bebis och han gick så fint så, det tyckte Karin med. Helt underbart :* Känner mig taggad inför söndag nu och förhoppningsvis blir det att tävla honom på KM också! Skoj!
Nej, nu håller jag på att somnar här så lika bra jag tar och lägger mig och sover. Hörs sen, puss :*


Slänger in Simons nya film om sitt liv ^^ han är inte frisk på en fläck! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback