Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag igen!

Hallå! Då var det ny vecka och måndag igen då, suck. Måndagar är verkligen plågsamma. Hur många och sega lektioner som helst. Har varit ovanligt aktiv på lektionerna idag, eller försökt iaf.. Trodde seriöst jag skulle bryta ihop på matten, fattade ingenting och ligger 5 sidor efter -.- och man får hjälp efter en kvart, då är det nästan inget av lektionen kvar! Jobbade en sida tror jag, men än vad jag gjort sen skolan började. Usch måste verkligen skärpa mig! Tittade på film två lektioner, skönt. den var väl inte den bästa filmen men. Pratade om gymnasieval på studier, då jag tänkt plugga! Vet verkligen inte vad jag ska välja sen och vad jag vill. Det är bara några månader kvar till man ska välja, usch på de! Jag och Jessica har umgåtts med Simon och Fabian nästan hela dagen idag tror jag. Kommer ha blåmärken överallt sen Simon har slagit mig och puttat in mig i väggen. Han och Fabian är ju inte riktigt friska, men kul ändå :P Fast ibland får man ju lida^^
Gick hem till mamma och åt efter skolan. Åkte hem till pappa och bytte om och åkte till stallet. Fick rida min bästa bebis, vilket gick super! :) Han är för härlig! Mindre kul att rida med mensvärk, ont som bara den men har man gett sig fan på att man ska rida ändå så ska man :P Gick ju bra ändå! Hoppträning på söndag inför Säter, hur kul som helst. Tävling på lördag med Tösen, var länge sen de. Ska bli kul!
Har noprov i morgon också, har inte pluggat ett piss och det kommer gå åt helvete! Tummen upp för de...
Nu ska jag inte plåga er nå mer med mitt tjat, vi hörs. Puss :*


I don't belong here...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback