Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag hela dagen!

Hej igen då! Snart söndag igen, sen måndag och skola. Usch på de, men bara 7 veckor kvar till lov! Längtar som bara den! Inte gjort så mycket idag, var till stallet och red en sväng. Åkte med Malin till stan och fikade, eftersom hon fyller år :) Jag bjöd henne också, jag kan vara snäll bara jag vill :D Drog till misseungarna en sväng och gav dom mat, så söta! Inge städa blev det idag heller, och om jag känner mig själv så lär det inte bli det i morgon heller (A) Ska jobba på Hyttan i morgon också, diska lite. Sen blir det väl att åka till Tösen och ta en ridtur :) Sen är det ju nästan skola igen -.-' Måste plugga också kom jag på, har ju prov på tisdag. Suck!
Nyss käkat lite tårta, det var gott. Nej, nu ska jag ta och sova så jag orkar jobba i morgon! Vi hörs, puss :*


You're my angel, you're the only sunshine in my life :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback