Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lördag!

Hej hopp :) Då var det helg, skönt. Men snart är det måndag igen :( Jag har verkligen inte gjort något idag. Vaknade halv elva, gick upp och åt frukost. Satte mig här till klockan ett ungefär. Gick ner och duschade innan pappa kom och hämtade mig och vi åkte till Hyttan och åt mat. Sen åkte pappa och jobbade, jag och hunden blev hemma själva. Ett riktigt busfrö det där :) Var ute ett tag och sen gick vi på en promenad ner till Mikkiz och hem. Han är så duktig så! Han skulle bus på vägen hem och hoppa på mig, sötnos :) När vi kom tillbaka hem var pappa hemma också. Gick och satte mig här, och ah här sitter jag nu. En helt värdelös dag. I morgon är det söndag och skola sen.. Blir att jobba på Hyttan i morgon, diska lite. Ska väl gå bra som alltid får vi hoppas. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Måste plugga no också, har ju bara 40 sidor att läsa på till provet, men det är lugnt -.-' Har ingenting att göra och det kommer väl bli att sitta här hela kvällen och häcka. Slänger in lite bilder sen igår. Ha det bra, puss :*


Vi var snyggast på profilen när vi testade kläder och peruker ;D



Nasses snygga rakning ^^


Vackert^^


Ena sidan är fin iaf :P


:)


Min kanin är så snygg just nu, ser ut som han har skabb eller nått!


Gulligt :)


That's the way you make me feel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback