Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hästar i stan!

Hallå alla :) Jag har nyss klivit upp från ett varmt och härligt bad. Det var underbart! Det är ju rena rama istiden ute nu ju (fast även inne!) :O Askallt att vara ute och rida en timme och sen åka moppe på det. Ridturen blev lika kul som vanligt när man har Linnéa med sig! Vi red en vända genom stan. Hah, ah eller nästan iaf. Red förbi skolan och vidare runt vårdcentralen. Jag kände mig inte så värst snäll och satt och sa massa dumma saker om alla vi mötte (A) Mycket prat och skratt som alltid. Iskallt var det ute och kolsvart när vi kom tillbaka till stallet. Körde hem Linnéa och höll på att frysa ihjäl hela vägen hem. Så skönt att hoppa ner i badet och tina upp!
Noprov i skolan idag då. Nästan inget av det jag läst på kom med på provet, så typiskt. Men gick bättre än jag trodde. Det var tjugo frågor och jag svarade på arton, bra tycker jag. Jag kan mer än vad jag tror, gäller bara att lita på sig själv. Ingenting annat har hänt i skolan. Simon har varit lika dryg som vanligt och han går mig på nerverna ibland. Inte helt frisk ^^
Nu sitter jag här och gäspar för fullt, lika bra att gå och lägga sig nu om jag ska orka med ännu en skoldag i morgon. Puss på er :*


You make me feel good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback