Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Det är dax för fredagsmys!

Hej hallå :) Så det var det helg igen då, veckorna bara flyger förbi! Skolan idag var seg, tiden gick inte snabbt! Musik första lektionen, slappt men kul. Jag och Jenny satt och spelade gitarr och sjöng någon låt vi kom på själva, vi är duktiga x) Mensvärk som fan, så ville att någon skulle skjuta mig så det gick över! So sen, tittade på film. Men jag och Jessica skrev på bänken till varandra istället och smsade. Lyssnade på musik gjorde jag också, allt annat än det jag skulle! Språk efter det -.-' Hur segt som helst, höll på att somna som alltid. Sen lunch i en timme som gick jättesegt! Sista lektionen, kabaré. Det var askul :D Dansade som bara den och nu har vi kommit en bit på vår dans, gäller bara att komma ihåg allt också :P
Åkte till granngården med Carina när jag kom hem. Handlade massa saker till lilla vovven som vi ska skaffa :D Längtar som bara den!
Nu sitter jag här, ska åka och hämta Mikkiz nu och köra henne till stallet, sen åker jag dit om ett tag och hjälper Anna med att duscha Tösen. Hem och fixa transporten och allt till i morgon. Mikkiz sover hos mig och det ska bli grymt kul. Vi hörs sen, puss :*


Bara för att låten har fasnat i mitt huvud :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback