Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen helg!

Hallå :) Fredag idag, vilket betyder helg, underbart! Skola idag som vanligt, helt okej. Började med musik. Spelade gitarr som vanligt, jag vill kunna spela! Fick typ utbrott för att jag inte kunde och Simon kom och hjälpte mig lite så kan lite mer nu^^ Jag, Emelie och Linnéa var flumm efter musiken och skrattade så vi fick ont i magen! Emelie kom på någon egen sjukdom, klamydia i pungen. Var får hon allt ifrån egentligen? x) haha, sjukt kul! Var nog tur att vi skrattade av oss lite för vi var helt lugna på son och jobbade som bara den. Duktigt av oss! :D Språk efter det, hade glosförhör som jag och jenny var bäst på *host*. Blev kanske lite fel på vissa ställen men :P Lunch efter det och sen var det bara att vänta på profilen. Satt vid datorn och letade outfiter, skojsigt. Hjälpte Linnéa med att fixa praoplats hos mamma sen, vilket gick bra. Farmor skjutsade ner mig så jag fick hämta min moped och nu funkar den. Får se hur länge den gör det då! Lagade lite mat när jag kom hem och hämtade Linnéa och åkte till stallet. Karin stod och rakade Nasse när jag kom in i stallet, men rakapparaten pajade så det blev bara en halvrakad häst. Jättefint, haha! Det blev en jätteseriös ridtur som vanligt x) Snackade med kossorna i hagen, men dom var osociala ^^ Bästa ridturen på länge, har inte skrattat så här mycket när jag ridit på ett tag. "-Linnéa, mina tuttar ramlar ur min bh!" "-Usch, du skvätte grus på min tunga!" Hahhaha, vi är så seriösa, rejsade lite på stubbåkern också. Inte en tråkig stund med dig gumman!
När jag kom hem så ringde jag Malin och hon åkte och hyrde en film och kom hit. Käkade pizza och tittade på idol. Sen började vi titta på filmen, män som hatar kvinnor. Malin hade redan sett den och hon åkte hem efter en timme så jag tittade klart på den med pappa. Somnade ett X antal gånger i filmen, tror jag ska se om den i morgon. Jag klarar inte av att titta på film när det är kväll! :P Det jag såg av filmen var bra iaf, men hemskt. Fick ont i magen ett tag, usch. Lång film var det. Nu är jag trött så nu ska jag ta och sova, godnatt! Puss :*

Kommentarer
Postat av: Jonte å Joa

Och dissade oss också :P

2009-09-26 @ 21:18:03
URL: http://uppsalabooiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback