Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vad har hänt med håret? ;O

Halloj :) Här sitter jag och försöker göra något vettigt av livet. Går det bra? Svar: nej! Håller på att skriva på svenskauppgiften som ska vara inlämnad i morgon. Jag har ingen insperation alls och jag sitter bara och gör massa annat. T.ex skriver här. Åh, jag måste verkligen bli klar med det här! Får se om jag kommer på något att skriva när jag kommer hem från stallet, får hoppas det. Annars blir det problem. Har soprov i morgon också! Har jag pluggat? Nej, det har jag ju inte. Vad duktig jag är, tar skolan i sista hand. Inte bra, måste skärpa mig!
Skola idag då, efter en veckas prao. Dagen var helt okej och vi fick sluta 2 timmar tidigare (y) Jag och Jenny slapp engelskan idag då vi skulle till gymnasiet på någon mattegrej. Det var faktiskt kul! Fick massa problem som vi skulle lösa, inte det lättaste men det gick. Fick reda på att det vi gjort var från matte C som vi hållt på med och kommer hålla på med. Haha, vi är bäst :D
Igår fick jag en ny hårfärg också ;) Jag och Carro gick till Ica och köpte hår färg och mamma färgade håret på oss. Inte så lyckat för stackars Carro som är blond, men håret blev bara blont i hårbotten och orange i resten! Hahaha, hon fick dra på sig en mössa och gå ner på Ica och köpa en till färg. Sen blev det bra ;) Haha, kul var det! Nu ska jag åka till stallet och rida, får se om jag skriver med sen! Puss :*

Jag var hyper när jag kom hem från skolan idag. Lagade mat och sprang runt och dansade! Blev även massa egokort som ni får se nu ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback