Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tisdag

Hallå :) Här sitter jag och är nyduschad och har fixat klart allt för en timme sedan. Det var länge sen jag var klar så snabbt och ändå kom jag hem från stallet vid sju! Snart klar med allt på datorn också, så idag för en gångs skull så kommer jag komma i säng tidigt. Det ska bli så härligt. Blir ju att gå upp vid sex i morgon, så jag kan behöva sova ^^
Dagen idag har varit bra. Prao idag med, så skönt utan skola! Gick ut med hästarna, mockade, fixade maten och så på förmiddagen. Sen skulle det klippas hästar :P Började med Harley och det gick hur bra som helst, han blev så snygg så! Efter det så var det Greys tur, gick inte lika bra då^^ Han ville inte stå still och rakapparten strejkade, så han blev halvklippt. Jättefint verkligen, hah! Jag och Jenny fick i uppgift att vattna hela ridhuset sen, det var drygt och tog 40 min tror jag ;O Inte det roligaste, men det blev så fint x) Borstade hästar och gjorde inte så mycket mer innan vi åkte hem. Jag åkte direkt från stallet till stallet, haha. Red Tösen en sväng och det gick bra. Blev lite dressyr i paddocken och jag red igenom LB:1 en gång och det gick väl bra. Hoppas det går bra på lördag! :) Hästar hit och hästar dit, ni behöver inte läsa om ni inte vill, jag tvingar er inte :P
Tiden har gått jättesakta nu på kvällen tycker jag, eller så är det jag som är väldigt snabb idag. Känns som klockan är runt tolv men den är bara halv tio. Tidig kväll idag som sagt (Y)
Hoppas ni har det bra där ute! Puss :*



Hångel i hagen! ;O


FRÄNA HÄSTEN! :D :D


Grey :)


Klippa, klippa! :)


Så här fin blev ena sidan :P


Robbi :)


Svartis :)


Vattna ridhuset :D

Kommentarer
Postat av: jnnyyyy

JAG Ä DIN BRANDMAN :D

2009-10-13 @ 22:25:20
Postat av: Olivia

Grey är lätt min favorit i Säter :D

2009-10-16 @ 14:08:26
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback