Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Spökkväll!

Hallå :) Skrev inget igår då jag var i stallet och hade spökkväll för småbarnen. Åkte dit vid halv sex och fixade iordning med Elin till hjälp. Alla barnen roade sig själva medan vi gjorde annat. Åkte med Linns mamma och hämtade alla pizzorna. Så det blev tyst på dom någon gång. Haha, nejdå :P Käkade pizza ett tag och sen kom Ida. Berättade spökhistorier, men barnen blev ju inte rädda ;O Var nog mer jag och Ida som blev! Tittade på någon film sen, då blev jag och Ida räddare än barnen, hah! Hjälpte till att fodra i stallet innan alla ville gå ut i ridhuset! Ida följde med dom och jag stannade inne och titta på grease 2 :P När klockan var tolv la vi oss och skulle sova. Alla var trött och ville verkligen sova. Då är det någon som knackar på fönstret och försöker skrämma oss. Den kommer in till oss också och det visar sig att det bara var Jejje! :P Ingen blev rädd utan bara sur för vi ville sova! Haha, försökte somna om när hon gått. Sover till två då någon unge säger att hon inte kan sova. Ida bytte plats med henne så det blev lungt. Vaknade hundra gånger och har inte sovit såhär dåligt på hur länge som helst. Klockan halv nio var alla ungar i full fart! Var bara att gå upp då. Plockade ihop lite och åt en yoghurt. Ida åkte hem vid nio så jag fick vara själva med alla. Plockade ihop det sista och åkte hem vid tio. Satt mig vid datorn till tolv, då kom farmor och hämtade mig. Åt mat där och hon klippte mig lite. Skjutsade hem mig vid halv två då var jag dödstrött så jag gick och la mig och sov. Vaknade kvart i fem, underbart skönt att sova :D
Nu sitter jag här och väntar på att Linda ska komma och hämta mig så vi kan åka till stallet på teorigrej :P
Har även tittat på startlistorna inför Rättvik på lördag! Jag startar som nummer 12 i LD av 20 st i min klass och i LC startar jag som nummer 23 av 28 st! Skönt att starta så sent! Jag är taggad som bara den och det ska bli så kul! :D
Nu ska jag gå och byta om! Vi hörs. Puss :*

I'm just a girl
I'm just a girl in the world...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback