Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart helg!

Hej :) Ännu en skoldag är över, skönt! Dagen har väl varit som alla andra. Roligaste lektionen var idrott och för en gångs skull så hade vi hel klass. Det var superkul! :D Fick tillbaka matteprovet idag också... Det kunde man väl bara riva sönder och kasta i soptunnan! Usch, skolan går verkligen piss för mig nu. Kommer garanterat inte höja mig i mågot ämne, utan snarare sänka mig. Fy, lov nu tack!
Idag SKA jag lägga mig i tid har jag bestämt mig för. Idag ska det gå! Vet inte vad jag ska skriva mer nu så skriver i morgon istället. Ha det bra. Puss :*

Jag älskar dig verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback