Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Prao!

Hejsan :) Orkade inte skriva något mer igår så jag skriver idag istället :P Ingen skola idag, då vi har prao hela veckan. Det är verkligen skönt att slippa skolan en hel vecka! Kul med lite omväxling av stall. Säter och Hamre är inte så lika men det är kul. Jag och Jenny har gjort allt möjligt idag. Började med att leda ut alla hästar när vi kom, sen mockade vi. Fick en liten fikapause efter det. Sen fick vi i uppdrag att fylla på alla badkar med vatten och göra rent dom. Det tog sin lilla tid, höll på med det en timme tror jag. Vattnet var ju så snabbt^^ Min hand domnade bort när jag skulle ta bort massa hö från botten, det var inte skönt! Vi fick gå och hämta Samritha sen då hon skulle gå träning. Gick inte så bra att fånga in henne men när vi tillslut fick på henne grimman så får hon fnatt och börjar springa så hon puttar omkull mig så jag flög i leran. Det var ju mindre skoj. Jag och hon är inte kompisar, haha! På eftermiddagen tittade vi på när det var träningar och hjälpte småbarnen. Pappa kom och hämtade mig vid halv fyra. Åkte hem och åt lite, väntade på att Mikkiz skulle komma och hämta mig på moppen. För min moped har börjat krångla igen, samma fel hela jävla tiden. Jag blir så trött! Men snart kommer snön så då kan man inte åka iaf! Blir att tigga skjuts hela tiden och då känner man vilken frihet det är med moped!
Åkte med Mikkiz till stallet iaf. Hoppade min bebis! Gick väl sådär, han var seg i början men när vi skulle göra sista övningen så blev det lite fart i honom. Tagga till KM i dressyr på lördag nu då och hoppas det går bra! Plugga programmet så jag kommer ihåg det och förhoppningsvis inte rider fel. Men det brukar jag ju göra så det skulle inte förvåna mig :P Pratade även med Lena idag, så jag får åka till rättvik och tävla den sista oktober. LD och LC blir det, så kul!
Nu håller jag på att somnar här, som alltid. Så ska försöka gå och lägga mig snart. Vi hörs. Puss :*



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötis på bild! :D

2009-10-12 @ 22:12:40
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback