Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Ny vecka

Tjena alla :) Måndag idag igen, känns som det är måndag hela tiden. Veckorna går sjukt fort och snart är det lov. Jag har bara 8 skoldagar kvar, helt underbart. Har prao nästa vecka och sen har vi öppethus på torsdagen före lovet och då är vi lediga på fredagen, så det blir extra långt lov ;) Skolan idag har varit seg då jag har varit jättetrött. Jobbade faktiskt på ganska bra på matten ändå. Set var väl helt okej, inte lika kul som förra gången men :p På svenskan hade jag ingen insperation alls för att skriva på datorn, så jag satt och jävlades med Emelie och snurrade på stolen så jag blev yr. Kul liv jag vet! Skrev 4 meningar eller något tror jag. På so:n var jag helt död. Hängde inte alls med på vad Erika sa men jag lyckades skriva ner det vi skulle göra. Men jag somnade och vaknade av att Erika sa åt mig och alla tittade på mig och skrattade. Förlåt för att jag var trött (A) Jag och Emelie satt i infoteket och gjorde svenska på studierna. Den här gången hade jag mer insperation så jag skrev ganska mycket. Slipper göra så mycket hemma då iaf :P
Åkte hem till pappa efter skolan. Letade som en tok efter min ridhjälm och så ligger den i hallen -.-' Red Akito idag som jag inte ridit på aslänge. Inte lite liten jag kände mig när jag stod bredvid honom. 1,74 i mankhöjd och så lång är inte ens jag ;O Kändes konstigt när jag hade hoppat upp men det gick väl bra. Vi skulle hålla på att byta galopp. Det gick väl bra, väldigt ovant men han gjorde som man skulle iaf! Anmälde mig till KM i dressyr på bebis också. LB:1 blir det i kmklassen, får se hur det går då. Men det ska väl gå bra :D
Inte gjort något speciellt när jag kom hem. Jagat katten när hon hade en råtta, haft terapi med vår hund och lite sånt, hahah! xD
Nu håller jag på att somnar här så ska ta och sova. Ha det bäst! Puss :*

Mr. Perfect don't exist my little friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback