Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nöjd?

Jag är så jävla trött på dig. Du och ditt jävla skitsnack! Du tror att jag inte fattar att du bara ljuger med det du säger. Jag är inte helt blåst även om du tror det. Det är rätt uppenbart att du inte talar sanning. Jag blir så arg på dig, vill bara ställa mig och skrika åt dig. När du står bredvid mig och ljuger andra människor rätt upp i ansikten. Sen klagar du på mig att jag är sur och inte säger något till dig. Nej, men tacka fan för det när du uppför dig som du gör mot mig! Jag blir så trött på allt! Det är ditt fel att det har blivit som det blivit!

Jag blir så arg. Tårarna rinner och jag ser ingenting. Puss och god natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det löser sig älskling <33

2009-10-22 @ 18:27:26
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback