Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inga fler mackor...

Hejsan svejsan :D Jag har kom hem från Falun för en timme sedan ungefär. Hittade på lite saker. Ett par stövlar med klack som var supersnygga. Foppatofflor med ludd i som jag bara var tvungen att köpa, så sköna :D Köpte även en mössa och lite smått och gott. Så nu är jag mer än 700 kr fattigare :( Men så äre! Var även och hälsade på moster vilket var kul då jag inte träffat henne på länge! Inte träffat mormor heller på ett bra tag, men fick träffa henne idag också.
Skolan idag var seg och jag höll på att somna på lektionerna som alltid. Hade mackätartävling på lunchen. Jag hade gett mig fan på att jag skulle vinna den här gången. Haha, fick i mig 8 mackor tillslut, men usch vad jag inte mådde bra efteråt! Det gjorde inte heller Emelie som åt lika många som mig. Men jag vann iaf, hahah! Vi är som vi är! Annars har det väl inte hänt något annat speciellt i skolan tror jag.
Får se om jag hinner blogga någonting i helgen. Åker till mamma i morgon och sover där i helgen och hon har ingen dator så får se hur det blir. Måste ju åka till pappa och mata djuren så jag hinner nog sitta här en stund också! Men nu orkar jag snart inte hålla ögonen öppna så jag ska ta och krypa ner i sängen! Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Själv ska jag vara hos Jonte i en vecka. Saknar dig <33

2009-10-09 @ 20:40:39
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback