Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Härlig dag!

hej igen! :) Förlåt för att jag inte bloggade igår men när jag tänkte göra det så kunde man inte logga in. Dom höll på att fixa något så under den tiden kunde man inte logga in, typiskt! Men jag får skriva nu istället :)
Gårdagen var hur skön som helst! Sov länge och Malin kom till mig vi ett och vi åkte till stan vid två. Vi gick och fikade lite, satt och pratade och hade det mysigt. Gick till Next så jag fick köpa jeans. Köpte ett par som var lika som mina svart fast dom här var blåa och nu köpte jag en mindre storlek så jag förhopningsvis inte tappar dom, haha! Hittade även ett annat par jeans som var supersnygga och sköna som jag bestämde mig för att också köpa. Men hittade på ett hål i dom som inte skulle vara där så dom skulle fixa det till idag. Så pappa var och hämtade dom nyss. Underbart när jag hittar jeans. Det är inte det lättaste precis :P Nu för tiden ska man vara pinnsmal för att kunna ha ett par normala jeans! Gick vidare till hud och kroppsboden och köpte lite saker. Sen skulle vi gå och sola i butiken bredvid men vi upptäckte att hud och kroppsboden också hade solarium och det var mycket billigare där. Så vi bestämde oss för att sola där i stället. Det var helt underbart skönt att sola! Höll på att somna där inne, men gjorde inte det :P Märks idag att jag solade igår. Är helt röd i ansiktet och var helt illröd på brösten igår, haha! Dock är det lite bättre idag med det ^^ Åkte till hemköp och köpte hårfärg efter det. Drog hem till mig och jag började slinga Malins hår. Det tog sin tid och det blev som det blev :P Sen var det min tur! Blev samma färg som förra gången för att få bort mina slingor som blev kvar på vissa ställen! Vi var så söta när vi gick runt här hemma med färg i håren! :D Tvättade ur håren efter ett tag och jag blev fan svarthårig :O Hade nog färgen i lite för länge, men det är som det är. Är inte helt svarthårig, det är mörkbrunt men ser ut som svart. Men det blir lite ljusare när jag har tvättat håret några gånger! Jag började skratta när jag tvättade ur Malins hår för hennes slingor var orange :D Haha, såg så ut men det blev bättre när vi blåste håret som tur var! Underbart skoj dag var det helt klart!

Dagen idag då.. Ställde klockan på nio för att jag skulle hinna upp och mocka innan jag åkte på kursen. Men när klockan ringde så var jag så trött så jag orkade inte gå upp så jag slog av den och sov vidare till elva^^ Gick upp och åt frukost. Åkte till stallet på kurs som började klockan tolv. Den var klar vid tre. Fick skjuts hem så jag fick äta lite och sen åka till Tösen. Eftersom jag var lat i morse och inte orkade åka dit så fick jag skylla mig själv och göra allt nu :P Red ut med Maja runt kyrkan! Klar vi halv sju och pappa kom och hämtade mig. Nu sitter jag här och är trött :P Får se vad jag hittar på sen. Ha det bra så hörs vi! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback