Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

God natt..

Hej på er :) Det blir ett kort inlägg nu för jag måste gå och lägga mig. Ska ju upp och tävla i morgon så måste försöka sova lite också! Gick inte alls bra att rida igenom henne idag! Programridningen blev pannkaka och jag blev förbannad på henne. Hon lyssnade inte för 5 öre och gjorde som hon själv tyckte! Hoppas hon är bättre i morgon så man få någolunda poäng. Kanske slipper bli arg på henne också, damphäst ;) Men jag tycker om henne för de, haha :*

Malin åkte nyss hem. Vi hade en trevlig kväll som vanligt. Åt mat, tittade på idol och myste! Jag blev sur när Rabih inte hängde löst för jag tyckte att han skulle åkt ur. Då gick jag därifrån och tittade inte mer :P Malin satt sig vid datorn och drev med folk istället, det är hon expert på! :D Hon dödade även min datamus, men hon fick liv i den igen som tur va, haha!
Nu ska jag gå och packa det sista så jag får sova lite tills jag ska upp. Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback