Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bygga bana!

Hallå alla :) Gick upp klockan 11 i morse då jag skulle vara i stallet klockan 12 och bygga bana till i morgon. Åkte till Sarah och lämnade en sak till henne och sen åkte jag och Mikkiz till stallet. Blåser och är iskallt ute, trodde jag skulle frysa ihjäl. Har klätt på mig lite mer kläder nu, så kanske inte är lika kallt att åka moped nu. Gick bra att bygga bana. Kan den redan nu ;) Är taggad och det ska bli så kul att tävla :D Bara att rejsa på, hoppa och svänga, haha :D
Sitter här och äter glass som min bror kom upp med till mig ;O Tror han har slagit i huvudet eller något! Borde egentligen äta mat istället för glass. Men jag måste laga mat själv idag, har verkligen ingen lust med det. Men jag måste väl de om jag ska till stallet om en timme på möte och fixa bebis!
Så ska väl ta och göra det nu! Vi hörs senare, puss :*


I morgon kör vi! :D :D<3
Trackback