Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Torsdag

Hejsan! I morgon är det helg igen, helt sjukt hur fort tiden går nu för tiden! Ingenting speciellt har hänt i skolan idag. Skulle haft matteprov men Jenny kom på att vi hade mattegrej på gymnasiet när vi skulle ha provet, vilken otur. Nej, inte det minsta. Nu kan jag plugga hela helgen iaf, det kan behövas. Hade bara tre lektioner plus matten, sen slutade jag! Gick upp till pappa och skulle tigga skjuts, men då hade han åkt iväg. Så enda valet jag hade var att gå hem. Så jag tog med mig hunden som var på pappas jobb och gick hem. Hunden var bra billig på vägen hem, han var hur dryg som helst och bara drog! Sen fick han för sig att han skulle leka istället och höll på att dra omkull mig några gånger. Han börjar bli stark nu och hur ska det bli sen när han växer ännu mer!? :O Haha, damphund :* Var sugen på pannkaka hela dagen idag, så när jag kom hem så ställde jag mig och gjorde pannkaka. Det var mums! Tyckte pappa med när han kom hem :D Annars har jag inte gjort så mycket, sovit i soffan som vanligt, haha! Nu ska jag plugga lite spanska. Puss :*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott med pannkakor :D

2009-11-20 @ 18:44:31
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback