Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart helg!

Hejsan hoppsan! Veckan börjar lida mot sitt slut och snart är det helg :D Det ska blir underbart skönt. Skola som vanligt idag då. Ingenting speciellt har hänt, samma tråkigt lektioner... Vi har varit flumm mesta dels av dagen. Simon kastade sudd på mig hela mattelektionen och när vi slutat också. Jag fick världens damputbrott och nöp, slog och kitlade honom tills han skrattade så han inte kunde andas! HAHa, rätt åt honom :D
Efter skolan så följde jag med mamma och syskonen till mormor och hälsade på. Inte varit i hennes nya hus förrän idag. Mysigt litet hus var det :) Vi hade med oss pizza som vi åt där. Även lilla kusin Eddie var där. Gud vad stor han har blivit. Låg och pratade och skrattade mest hela tiden. Så söt :)
I morgon ska jag och Malin sitta barnvakt åt Tilde. Ska bli lika kul som vanligt! Och på lördag är det bröllop, hur kul som helst! Nu ska jag ta och fortsätta läsa Syskonkärlek tror jag. Lånade den idag och har läst mer än halva boken, den är superbra! Ha det bra alla, puss :*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är helg nu!! :D

Puss <3

2009-11-06 @ 20:13:28
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback