Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shopping

Tjeeena :D Här sitter jag i min ensamhet, dricker julmust och äter chips! Är barnvakt åt Tilde :) Har varit med Sarah och Tilde hela dagen. Åkte upp till kupolen vid halv elva och shoppade! Hittade det mesta jag skulle ha och det gick på några hundralappar, men det var det värt. Tilde tyckte inte alls det var kul att gå i affärer och titta, men när hon fick godis blev det tyst ett tag iaf. Hon satt i bilen och dansade och busade hela vägen hem, busunge :) Sarah släppte av mig och Tilde hemma hos mig så jag fick packa och Sarah åkte och handlade lite. Åkte med dom hem och färgade håret på Sarah medan Tilde åt. Blev även tacos för oss lite senare. Lika gott som alltid. Busade med Tilde innan hon skulle sova. Efter ett tag gick Sarah också och jag blev ensam! Käkade glass och tittade runt på datorn lite och gjorde inte så mycket. Nu sitter jag här och håller på att somnar, ska nog ta och lägga mig och sova! God natt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback