Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Onsdag!

Hallå :) Dagen började inte speciellt bra. Ställde klockan på ringning som vanligt och jag klickade på snooze som jag brukar men sen vaknade jag med ett ryck och klockan var helt plötsligt åtta och jag måste ha slagit av larmet i sömnen... Det var bara att gå upp och stressa! Blev en snabbdusch, slängde i mig en macka med jag kom ändå 10 min försent. Men när jag väl kom till skolan så hade vi ingen första lektion -.-' Det var väl bara att vänta på att få ha idrott då. Jag och Jenny började med att spela pingis vilket vi var bäst på! Körde ju så seriöst, jag stod mest och sjöng! :D Sen spelade vi badminton med killarna. Vi hade Fabian i vårt lag först, han gjorde allt själv. Sen fick vi Oliver i stället och han gjorde ingenting, bara skyllde på att vi stod ivägen. Men jag och Jenny är bäst ändå! Gjorde klart min mössa på slöjden idag som Jenny sedan tog och hade på sig. Fick tillbaka den när vi slutade skolan, det var ju snällt. Haha! Gjorde ingenting speciellt på matten och språket. Jag satt på golvet mot elementet på språket för att det var så kallt. Hatar vintern! Kom även lite snö idag, men den stannade inte kvar så länge. Det ska vara sommar tycker jag, då slipper man så mycket kläder för att inte frysa. Men tiden går så snabbt så det är snart sommar igen.

Nu ska jag ta och sova! Puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback