Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Måndag

Tjena :) Ny vecka, nya möjligheter! Vi har varit jätteflummiga i skolan idag, riktigt kul! Men har inte fått något gjort på lektionerna dock^^ Enda lektionen jag fick något gjort på var matten för en gångs skull! Bästa lektionerna var helt klart svenska och so. Vi satt i infoteket och Jessica tog min mobil och satt och tog 100 onödiga kort på ingenting :O Hahaha, satt och skrattade som bara den. Men då blev vi tillsagda att vi skulle var tysta annars "skulle vi gå ut cafeterian" Hahah, det heter väl ändå gå ut till cafeterian!? Men dagens bästa kommentar var när Jenny satt i halsen och sa : "Jag svalde mitt egna skämt" Inte skrattat såhär mycket på länge, sjukt kul!

Efter skolan åkte jag till stallet och red. Skulle ha Halifax för första gången :O Han var faktiskt askul att rida.


Ibland undrar jag om det är mig det är fel på, eller vad felet är...

Kommentarer
Postat av: jennyyyy

feett rolig dag det var :D och glöm inte att jag blandade ihop våra ben!

2009-11-19 @ 21:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback