Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Jag är hemma!

Hej på er! Nu var det längesen jag skrev något här men jag har ju varit i stockholm och jobbat i globen i fem dagar. Kom hem ett i natt och jag är rätt slut idag! Men det har varit grymt kul men väldigt jobbigt. Massa tunga saker och springa hit och dit. Men har sett massa ryttare och hästar så det har det varit värt! Tror ingen förstår hur mycket jobb det egentligen är att göra, en hel del.
Kom ner efter 10 någon gång på onsdagen, lämnade av vår packning där vi skulle bo och åkte ner till globen och började jobba. Blev en kort dag och vi fick sluta vid fem. Stannade kvar och tittade när vissa tränade och gick och tittade lite. Gick inte så bra när vi skulle gå hem, vi gick lite vilse x) Gick runt och runt i mer än en halvtimme och vi fick ringa pappas kusin så han fick hämta oss. Hahah, han bara skrattade åt oss (A)
Kommer inte ihåg på vilken av dagarna vi gjorde allt men vi har fått gjort mycket. Häftat fast glitter på bommar, sprungit och handlat, fixat massa blommor, fixat med kransar, klippt granar, sprungit som tokar på banan med alla dekorationer m.m. Dagen då det var ryttargala fick vi dekorarera alla bord till! Lyssnade när Veronica Maggio och Sarah dawn finer tränade att sjunga på scenen. Massa kändisar har man träffat också. Roligt att se att stjänor när dom red x) T.ex Bygg-Matte och alla andra som jag inte kommer på vad dom heter^^ Köttbullen :D hahah! Massa snygga frieserhästar och söta ponnysar. Grymt kul har det varit och jag har handlat hur mycket som helst och drukigt choklad hur mycket som helst xD Jobbat från nio på morgonen till tolv på kvällen nästan alla dagar, så jag har varit heeeeelt död. Oliva med för den delen, hahah! Helt underbart har det varit! Nu är jag helt död och har ont i hela kroppen! Ska ta och sova nu. Ni får se alla bilder i morgon. Ha det bra, puss :*

Kommentarer
Postat av: Olivia

jobbigt men kul när vi hade lite vila! ;)

2009-12-30 @ 02:45:24
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback